I'm A Garden Rose and All These Bitches Are Weeds.





I'm A Garden Rose and All These Bitches Are Weeds.


I'm Ari, the feisty one and I'm the white Michelle Willams.



Every black girl with long hair isn’t mixed. 

bitchcraftandwiggatry:

I repeat,

EVERY BLACK GIRL WITH LONG HAIR IS NOT MIXED.

Purchase this truth for the low, low price of common sense and an EVERY BLACK GIRL WITH LIGHT EYES/LIGHT SKIN ISN’T MIXED will be thrown in as well.



Currently watching Flavor of Love Charm School (I <3 Hulu Plus btw) 

coreydrake:

2damnfeisty:

coreydrake:

2damnfeisty:

coreydrake:

Everyone’s weave is TUR-rible. Hottie alone…gahtdamn!!!

image

that bitch still hasn’t upgraded her weave.

Thee crunchiest weave evah!!! It was just soooo long and unnecessary. Watching her curl it and put rollers in was hysterical because it didn’t help anything.

and stringy as hell. like she put too much oil on it.

You saw my post about New York applying vaseline to her weave right? lol I still trying to figure out when we went from this

image

to this

image

Like, what hair advancements turned the hair game upside down?? lol

They started flying to India.



Currently watching Flavor of Love Charm School (I <3 Hulu Plus btw) 

coreydrake:

2damnfeisty:

coreydrake:

Everyone’s weave is TUR-rible. Hottie alone…gahtdamn!!!

image

that bitch still hasn’t upgraded her weave.

Thee crunchiest weave evah!!! It was just soooo long and unnecessary. Watching her curl it and put rollers in was hysterical because it didn’t help anything.

and stringy as hell. like she put too much oil on it.



cosbyykidd:

♫ crispy chicken, fresh lettuce, 3 cheeses, ranch dressing, wrapped up in a tasty flour tortilla ♫



2damnfeisty:

booty shawts booty shawts

image

bouncing in mah booty shawts, booty shawts



booty shawts booty shawts



hercules:

Dwayne ‘The Rock’ Johnson is HERCULES! See it in theaters July 25th. 

hercules:

Dwayne ‘The Rock’ Johnson is HERCULES! See it in theaters July 25th. 



"Why just black girls? How about all girls" — Says the blogger with a blog filled with nothing but white girls. (via asadblobofflesh)



journalisticjoe:

2damnfeisty:

tarynel:

caliphorniaqueen:

tittyenthusiast:

therealcaprisunpapi:

BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS


real nigga shit. not even hatin.

 Oh lord

Bruh Lmfao

lmao Oh it’s Mr. Nasty time. Somebody come get they daddy.

He looks like he stay at them hourly motels on Stony Island

He prolly be telling his kids &#8220;yeah you know I&#8217;m on the twitter and the instagram. You should add me.&#8221;

journalisticjoe:

2damnfeisty:

tarynel:

caliphorniaqueen:

tittyenthusiast:

therealcaprisunpapi:

BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS

real nigga shit. not even hatin.

Oh lord

Bruh Lmfao

lmao Oh it’s Mr. Nasty time. Somebody come get they daddy.

He looks like he stay at them hourly motels on Stony Island

He prolly be telling his kids “yeah you know I’m on the twitter and the instagram. You should add me.”



tarynel:

caliphorniaqueen:

tittyenthusiast:

therealcaprisunpapi:

BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS


real nigga shit. not even hatin.

 Oh lord

Bruh Lmfao

lmao Oh it&#8217;s Mr. Nasty time. Somebody come get they daddy.

tarynel:

caliphorniaqueen:

tittyenthusiast:

therealcaprisunpapi:

BRUH….. WHAT IN THE ENTIRE FUCK IS WRONG WITH OLD NIGGAS

real nigga shit. not even hatin.

Oh lord

Bruh Lmfao

lmao Oh it’s Mr. Nasty time. Somebody come get they daddy.



Trial Begins for Man Charged With Murdering 19-Year-Old Renisha McBride - NBC News 

atane:

cherrybrandyismymuse:

atane:

Let’s see if Theodore Wafer goes to prison for murdering Renisha McBride.

Why isn’t this being publicised better??

Because Renisha McBride was a Black woman.



bulma-esque:

foodffs:

Vanilla Ice Cream with Olive Oil and Sea Salt

Really nice recipes. Every hour.

Why?

wait, what?



the first three words you see are what you want in life 

jamaicamibornandgrow:

flowerchildish:

bukakkemonogatari:

image

sex, pokemon, (hot)dick. i dont think this is accurate.

Anal, booty and fanfics

gay fanfics, handjobs, hot dick.



lovelyandbrown:

camjoness:

Trace my ink

heyyyyyyy.

lovelyandbrown:

camjoness:

Trace my ink

heyyyyyyy.



tiaraloveskandlupita:

Black Excellence▶◀  ↪ Anika Noni Rose

"This movie is saying believe, work, love and descend"